Motocykle Zabytkowe
Model 98
- Silnik dwusuwowy, jednocylindrowy
- Pojemność skokowa: 98 cm³
- Stopień sprężania: 5:1
- Moc maksymalna: 3 KM przy 3000 obr./min.
- Sprzęgło: mokre, jednotarczowe
- Skrzynia biegów: o 3 przełożeniach sterowana ręcznie
- Przekazanie napędu na koło tylne łańcuchem,
- Rama: z kształtowników stalowych o profilu ceowym, podwójna, zamknięta
- Zawieszenie przednie: widelec trapezowy z ciernym amortyzatorem skoku
- Zawieszenie tylne: sztywne
- Hamulce: szczękowe mechaniczne, ręczny na koło przednie, nożny na koło tylne
- Masa własna: 78 kg
- Zużycie paliwa: 2 – 2,5 l /100 km
- Prędkość maksymalna: 65 km/h
- Wymiary (dł. x szer. x wys.; mm):1985 × 680 × 930,
- Rozstaw osi: 1260 mm
Model M06T
- Silnik: dwusuwowy, jednocylindrowy typ S06
- Pojemność skokowa: 150 cm³
- Moc maksymalna: 6,5 KM przy 3500 obr./min
- Skrzynia biegów: o 3 przełożeniach sterowana nożnie
- Prędkość maksymalna: 78 km/h
Model M11
- Typ: dwusuwowy, jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym
- Pojemność: 173 cm³
- Stopień sprężania: 6.5
- Moc maksymalna: 9 KM przy 4800obr./min.
- Prędkość maksymalna: 90 km/h
- Rozruch: rozrusznik nożny
- Liczba biegów: 3
- Podwozie
- Rama: Podwójna kołyskowa z rur stalowych o przekroju prostokątnym
- Koła
- Przód: 3.00 × 19 lub 3.00 × 18
- Tył: 3.00 × 19 lub 3.00 × 18
- Zawieszenie
- Przód: Wahacz pchany „średni”, amortyzatory ze sprężynami spiralnymi i tłumieniem hydraulicznym.
- Tył: Wahacz wleczony, amortyzatory ze sprężynami spiralnymi i tłumieniem hydraulicznym.
©MADE BY ŁUKASZ PŁONKA